• 2018-2019 EĞT.-ÖĞR. YILI BAHAR YARIYILI LİSANSÜSTÜ PROGRAMLARA YATAY GEÇİŞLE ÖĞRENCİ ALIMI !

    ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN

    Üniversitemiz Sosyal Bilimler Enstitüsüne bağlı ilgili Anabilim Dallarına 2018/2019 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı için Tezli Yüksek Lisans Programı ve Doktora Programına yatay geçiş yoluyla öğrenci alınacaktır. Programa ilişkin kontenjanlar, müracaat şartları ve müracaat takvimi aşağıda belirtilmiştir.

    LİSANSÜSTÜ PROGRAMLARA YATAY GEÇİŞ YOLUYLA ÖĞRENCİ ALIMI KONTENJANLARI

    Coğrafya Tezli Yüksek Lisans Programına ve Doktora Programına

    ABD/Program Adı

    Kontenjan

    Özel Şartlar

    Puan Türü

    Coğrafya Anabilim Dalı Tezli Yüksek Lisans Programı

             4

    Üniversitelerin Coğrafya Anabilim Dalı Tezli Yüksek Lisans Programında kayıtlı olup, ilgili mevzuatta geçen şartları sağlıyor olmak.

     

    Coğrafya Anabilim Dalı Doktora Programı

             2

    Üniversitelerin Coğrafya Anabilim Dalı Tezli Doktora Programında kayıtlı olup, ilgili mevzuatta geçen şartları sağlıyor olmak.

     

     

    Felsefe Anabilim Dalı Tezli Yüksek Lisans Programı

    ABD/Program Adı

    Kontenjan

    Özel Şartlar

    Puan Türü

    Felsefe Anabilim Dalı Tezli Yüksek Lisans Programı

             3

    Üniversitelerin Felsefe Anabilim Dalı Tezli Yüksek Lisans Programında kayıtlı olup, ilgili mevzuatta geçen şartları sağlıyor olmak.

     

     

    Tarih Anabilim Dalı Tezli Yüksek Lisans Programı

    ABD/Program Adı

    Kontenjan

    Özel Şartlar

    Puan Türü

    Tarih Anabilim Dalı Tezli Yüksek Lisans Programı

             5

    Üniversitelerin Tarih Anabilim Dalı Tezli Yüksek Lisans Programında kayıtlı olup, ilgili mevzuatta geçen şartları sağlıyor olmak.

     

    Tarih Anabilim Dalı Doktora Programı

             3

    Üniversitelerin Tarih Anabilim Dalı Tezli Doktora Programında kayıtlı olup, ilgili mevzuatta geçen şartları sağlıyor olmak.

     

     

    Yatay Geçiş için Başvuru Şartları ve Gerekli Belgeler:

    Başvuru Formu doldurulacaktır, (BAŞVURU FORMU İÇİN TIKLAYINIZ)

    Lisansüstü Transkript/Not Döküm Belgesi,

    Ders İçerikleri (Onaylı),

    Disiplin Durumunu Gösterir Belge,

    ALES Sonuç Belgesi (Kayıtlı Olduğu Programa Girerken Kullanılan )(En Az 55 Puan ),

     Yabancı Dil Sonuç Belgesi ( Doktora İçin)(Kayıtlı Olduğu Programa Girerken Kullanılan )(En Az 55 Puan )

    Öğrenci Belgesi (Güncel).

    Daha önce yatay geçiş yapıp yapmadığına dair belge.

    BAŞVURULAR ŞAHSEN YAPILACAKTIR. POSTA VEYA KARGO İLE YAPILAN BAŞVURULAR KESİNLİKLE DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR.

    DEĞERLENDİRME

    Adaylar yatay geçişle ilgili müracaatlarını ilanda belirtilen başvuru süresi içinde ve istenilen belgeler ile birlikte Enstitü Müdürlüğüne yapar. Başvuruların değerlendirilmesi ve kabulü EABDAK’nın görüşü ve EYK kararı ile gerçekleşir.

    Diğer Konular:

    Sosyal Bilimler Enstitüsü tarafından ilan edilen tarihlerde kayıt yaptırmayan öğrenciler kayıt hakkını kaybedeceklerdir.

    Öğrenci, öğrenim gördüğü programda ancak bir kez yatay geçiş yapabilir.

    Yatay geçişle bir programa kayıt olan öğrencinin azami süresi hesaplanırken daha önce kayıtlı olduğu programda geçirdiği süre de dikkate alınır.

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ 2018-2019 EĞT.-ÖĞR. YILI BAHAR YARIYILI YATAY GEÇİŞ KESİN KAYIT VE KAYIT YENİLEME TAKVİMİ

    24-28 Aralık 2018

    BAŞVURULARIN YAPILMASI (Başvurular 28 ARALIK 2018 saat:17.00’da sona erecektir.)

    17 Ocak 2019

    YATAY GEÇİŞ BAŞVURU SONUÇLARININ İLANI

    21-22 Ocak 2019

    KESİN KAYIT İŞLEMLERİNİN YAPILMASI

    04-07 Şubat 2019

    KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETİ ÖDEMELERİ VE DERS KAYITLARI (Yeni öğrenciler dâhil tüm öğrenciler UBİS sayfası üzerinden gerçekleştireceklerdir.)

     

    ENSTİTÜ ADRES VE TELEFON BİLGİLERİADRES         : Çankırı Karatekin Üniversitesi Uluyazı Kampüsü İktisadi ve İdari Bilimleri Fakültesi Binası Zemin Kat Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürlüğü ÇANKIRI

    Tel                          : 0 (376) 218 95 52

    Web                       : (www.sbe.karatekin.edu.tr)